dilluns, 7 de gener del 2008

666 calaixos, de Jordi Folck

Aquest és el llibre que heu hagut de llegir durant aquestes vacances: 666 calaixos, de Jordi Folck. Un protagonista de la vostra edat: l'Eduard. Un protagonista que ha perdut una espasa i l'ha de buscar a l'Oficina d'Objectes Perduts, un indret misteriós ple de calaixos: 665, o ¿potser no?, ¿potser n'hi ha algun més? L'Eduard, cada tarda, s'acosta a l'Oficina i aprofita per descobrir què contenen els calaixos. Espero que vosaltres també hàgiu freqüentat l'Oficina i hàgiu descobert quins enigmes s'hi amagaven.
Us deixo algunes adreces d'interès que parlen de l'autor, Jordi Folck:

www.jordifolck.net/

www.escriptors.cat/autors/folckj/pagina.php?id_sec=729

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Senyor Eusebi:

Aquest llibre m'agradat molt perqué és de misteri i aventura.I aixo fa que sigui molt interesant.
M'ha agradat molt.

Anònim ha dit...

Hola!
Aquest llibre m'ha encantat, És un llibre de misteri i intriga. Animo el Jordi Folck perquè segueixi escrivint i publicant aquests llibres.

Anònim ha dit...

Hola! dins aquest llibre hi he trobat coses molt maques misteris de l'Eduard i la seva espasa.Tambè aventures,quan els jugets començen a agafar vida propia. En conclusió,aquest llibre m'ha agradat més que el de la casa de les acàcies de la sra.Mercè Canela.

Anònim ha dit...

Hola !
Aquest llibre m'ha agradat bastant al principi trobo que una mica avorrit i estrany però després s'ha anat posant interessant, intrigant, emocionant i misteriós.
Adéu

Anònim ha dit...

Hola, Eusebi:

El llibre que ens has fet llegir, m'agradat molt, per que l'Eduard té aventures. El que també m'agradat es el final, quan la senyora li fa una endevinalla. I al final li regala la seva llibreta i unes quantes lletres màgiques.

Adeu, anims per el Jordi Folck.

Anònim ha dit...

Bevolgut Eusebi Alerm:
Aquest llibre al principi se m'havia fet una mica pesat, però quan l'Eduard comença a obrir calaixos sense parar ja es començava a fer divertit i quan ja era a la meitat del llibre, no podia parar de llegir, perquè em preguntava:
Què hi haurà en el calaix ...?
a més és un llibre que diu coses sobre els llibres i la lectura.

Anònim ha dit...

Aquest llibre, m'ha agradat força.
Al principi no gaire perquè era bastant avorrit, però després m'ha anat agradan més, perquè s'ha anat posan interesant.

Anònim ha dit...

Hola Eusebi !

És un llibre molt interessant que amaga molt misteris

Anònim ha dit...

Hola Eusebi, aquest llibre és un dels que més m’han agradat, l’he trobat més interessant que el de ''La casa de les Acàcies''. Són bastant diferents, al principi és molt avorrit, però després quan va obrint calaixos és va tornant tot més emocionant. El que més m’ha agradat a sigut la tercera part l’he trobat mol dievertida e intrigant. Jo animo al autor que segueixi fent molts més llibres, perquè val la pena llegir-se’ls.