dilluns, 7 de gener del 2008

Epíleg i calaixos

Arribem al final. Però l'autor, abans d'acabar, ens deixa uns quants llibres per llegir. Sabeu en quins llibres apareixen aquests personatges? Sabeu quins escriptors els van escriure? N'heu llegit algun?

" Molt després, vaig acabar sabent que també el pirata John Silver havia volgut matar en Jim Hawkins, que a la Nancy, la bona amiga d'Oliver Twist, la va matar el malvat Bill Sikes, i que, Momo va poder fugir, a Anna Frank la van matar els homes grisos." Llibres per llegir, potser no per ara, però segur que , més endavant, us vindrà de gust descobrir els móns que s'hi expliquen...

Podeu fer la vostra valoració final sobre el llibre. 666 CALAIXOS!

22 comentaris:

Anònim ha dit...

EPÍLEG

Aquesta part explica que passa amb l’oficina i que en pensa l’Eduard: trobarà a faltar al seu avi i a la senyora i sobretot a l’Oficina d’objectes perduts. Al final es decideix a obrir la llibreta que li va donar la senyora que posa els continguts dels calixos.


Contingut dels calaixos de l’Oficina d’objectes perduts

Aquí surt tots els continguts dels calaixos de l’1 al 665: accessoris personals, joguines, roba, informàtica...
Tots els secrets que guardaven els calaixos amb objectes màgics d l’oficina.
N’hi ha alguns de molt graciosos com: 571 a 580 OBJECTES DESCONEGUTS, NO HUMANS, 311 a 320 OBJECTES INÚTILS o 611 a 620 OBJECTES DE FINALITAT DESCONEGUDA.

Anònim ha dit...

EPÍLEG:

El pare explicava el que llegia al diari de l'oficina d'objectes perduts.
L'Eduard això ho sabia molt millor que ell i segurament en aquell moment estaria pensant que n'era d'innocent el seu pare.

Contingut dels calaixos:

L'Eduard obria el quadern d'espiral de la senyora en que surtia el contingut dels calaixos. Que eren 666!
M'ha agradat per exemple el que deia a els calaixos 131 al 140 articles esportius quan deia que havia una torxa olímpica dels jocs olímpics de Barcelona '92 o del 161 al 170, videos DVD... que diu que hi havia la pel·lícula d'Star Wars...

Anònim ha dit...

Aquesta part me cadat extranyada.
Ja que ve al pare i els i diu a l'avi i L'Eduard que s'han trobat restos arquitectonics al soterrani de l'oficina d'objectes perduts i que hi ha l'entrada en una mansió subterrania.


Al final, l'Eduard decideix obrir la llibreta que li va donar la senyora que posa tots els continguts dels calixos.



A mi els que m'han agredat més són:

del 261 al 270 que conté monedes de la sort,sabó per aprimar-se, cargols de mar amb histories... i moltes cosses més.

I també m'ha agredat del calaix 311al 320 que conté guants pels peus, rellotges sense agulles, ulleres sense vidre...


En resum aquesta part m'ha agredat molt i alguns continguts m'han fet gràcia.

Anònim ha dit...

Benvolgut Eusebi,
“Epíleg” el nom que correspon a l’última part del llibre, no ha estat la millor, però ha estat la més divertida, donat que el contingut dels calaixos m’han fet passar una molt bona estona, rient.
Quan el pare de l’Eduard li comenta la notícia que ha llegit al dirari sobre l’oficina d’objectes perduts, ell fa veure que no en sap res, quan en realitat n’ha estat el protagonista principal. Et ve al cap la imatge de la cara que devia fer en aquell moment i com es devia sentir l’Eduard en aquelles circumstàncies.

Pel que fa al contingut dels calaixos, voldira destacar els següents:

*Calaix 261 al 270 OBJECTES EXTRAORDINARIS: Flascó amb tres pèls del diable, veus del passat i les monedes de la sort.

*Calaix 311 al 320 OBJECTES INÚTILS: Paraigües de paper, guants de peu i una novel.la en blanc.

Doncs m’ha agradat molt aquest llibre, i espero que en Jordi Folck (autor del llibre )
En pugui fer molts més.

Cordialment,
Jaume Ciurans Barri

Anònim ha dit...

D’aquesta part el que m’ha agradat més és quan el pare de l’Eduard veu una notícia de l’oficina d’objectes perduts i l’Eduard i el seu avi, que es diu Oleguer, es miren perquè ja saben el que ha pasta perquè ells ho han viscut. També m’ha agradat una altra cosa, quan li fa una abraçada i vol plorar però no pot i per a mi això és una cosa molt tendra

Anònim ha dit...

En aquesta part l’Eduard esta trist perquè el seu avi se’n va.

Contingut dels calaixos de l’ oficina d’objectes perduts.

Aquesta part m’ha agradat perquè es una part on t’explica totes les coses que tenen els calaixos.

Anònim ha dit...

Benvolgut Eusebi Alerm:
A l'epíleg l'Eduard s'ha d'
acomiadar de l'avi Oleguer i li fa molta pena, perquè sinó hagués sigut per ell no hauria conegut l'oficina d'objectes perduts i no li haurien passat aquests misteris tan estranys.
I al final decideix llegir el quadern d'espiral de la senyora Adela on hi ha la relació de tots els objectes de cada calaix.

Dels personatges només em sona el nom d'Anna Frank, perquè fa dos estius vaig ser a Holanda i vaig anar a casa seva, Amsterdam, que ara és un museu, i a més a més tinc moltes ganes de llegir el seu llibre.

Anònim ha dit...

L'epíleg trobo que és una part que no hauria de tindre aquet llibre.
Quan vaig llegir aixó em va avurrir una mica, pero amb les altres parts el llibre guanya molt.

A més te alguna cosa l'epíleg, quan t'esplica que pensa l'Eduard i que contenen els calaixos.

Anònim ha dit...

Hola!

Aquesta part no hem va agradar gaire per què la vaig trobar una part molt poc divertida

Anònim ha dit...

En l'epíleg, trobo que el desenllaç es descobreixen moltes coses bones i dolentes.
I acaba tot molt bé però l'Eduard en comptes de tenir la seva espasa té les lletres aquelles que van soles i forman frases, i la senyora de loficina d'objectes perduts resulta ser l'Adela...
I l'oficina la tancaràn...

L'Adela, a mès de regalar-li a l'Eduard el joc de paraules, li regala la seva llibreta on té apuntat tot el material que conténen els calaixos...
Trobo que té molta imaginació sobre haver posat moltes coses diferents a cada calaix.

Anònim ha dit...

EPÍLEG:

En aquesta part explica que destrocen la oficina i que l'Eduard està trist, perquè trobarà a faltar a la senyora i a l'oficina.
Obre la llibreta que li va donar la senyora en que explica els continguts dels calaixos.


Hi ha alguns calaixos, en que els continguts fan gràcia.

Però els que m'han agradat més a mi han sigut:

del 221 a 229, que hi havien coses d'Electrònica, com: càmares de vídeo, telèfons mòbils...

del 531 a 540, que hi havien coses d'animals, com: ulleres per gossos, gronxadors per a hàmsters...

I molts altres.

Anònim ha dit...

Hola, Eusebi:

Aquesta part, l'Eduard obre la llibreta de la Senyora.

L'Avi de l'Eduard s'en va i l'Eduard el trobarà molt a faltar, però sobretot trobarà a faltar l'oficina d'objectes perduts que ara han trobat restes arquitectòniques.

Contingut dels calaixos:

Els calaixos que m'han agradat més són del 191 al 200 que hi ha senyalitzacions. (Com s'ho fan per perdre senyals la gent???)

I els calaixos 311 a 320 objectes inútils.

Adéu.

Anònim ha dit...

Hola Eusebi !

Tots el calaixos m’agraden molt perquè contenen misteris amb molta creativitat.

Anònim ha dit...

Hola, Eusebi!

Aquesta 4a part estat força bé. Aquesta part es tracta de l'oficina i altres coses.

També explica tots els contiguts dels calixos que hi ha en l'oficina d'objectes perduts.

Ami els calixos m'han agrdat tots peò n'hi han alguns que no m'han agrdat tant.

Cordialment
Gerard Serra Andreu

Anònim ha dit...

La última part del llibre. L'avi s'envà i l'Eduard està a punt de plorar. L'Eduard el final obre la llibreta de objectes perduts i veu tot un llistat de objectes perduts:
Tots els calaixos estan força bé, però no hi ha un calaix que hi hagi un seguit de coses que m'agradarien que hi fossin, com he dit en l'altre apartat.
M'agradat els calaixos del 261 al 270: objectes extraordinaris
També del 311 al 320: Objectes inútils.

Anònim ha dit...

el pare els diu a l'avi i L'Eduard que s'han trobat restos arquitectonics al soterrani de l'oficina d'objectes perduts. m' agradat l'explicacio de tots els calaixos, sobretot els que eren divertits.

Anònim ha dit...

Hola Eusebi!!

Epíleg:

En aquesta part explica lo que pasa am l'oficina en que es tanca i en que l'avi s'en va i la senyora li deixa un carta explican-li que ella era l'Andela la nena que va perdre el matí de primavera.

Els calaixos que m'han agradat mes han sigut
131 al 140
perquè m'ha sorpres que hi hagues la torxa dels jocs olimpics del 97

Adeu Eusebii !!

Anònim ha dit...

Hola.

Epileg:

L'eduard trobara a faltar molt al seu avi i a l'adela. Es lia però al final es decideix a obrir la llibreta de la senyora Adela.

Calaixos:

Alguns calaixos sòn normals pero hi han alguns que sòn extranys: les pocions que et fan gran o petit, el pot amb els pèls del Diable, i de altres molt inutils com el paraïgues de paper.

Adeu Eusebi

Anònim ha dit...

EPÍLEG

Aquest tros del llibre explica com s'acaba tot, per això trobo que està bé. Si acabessin el llibre amb la carta de l'Adela li faltaria alguna, i aquesta cosa és l'epíleg. Explica la notícia del diari, l'acomiad del avi,.... Però el final l'Eduard decideix obrir la llibreta en que l'Adela li va deixar una nota amb tots els objectes que contenien els calaixos.

Contingut dels calaixos:
En aquesta part explica tot el que contenen els calaixos de l'Oficina dels Objectes perduts.
Els calaixos que m'han agradat més son:
- 201 a 210 = OBJECTES DIVERSOS
- 261 a 207 = OBJECTES EXTRAORDINARIS
- 311 a 320 = OBJECTES INUTILS
- 571 a 580 = OBJECTES DESCONEGUTS , NO HUMANS
- 611 a 620 = OBJECTES DE FINALITAT DESCONEGUDA

En resum trobo que aquesta part del llibre, es necessitava.

Anònim ha dit...

En aquesta última part, m'ha sorprès molt l'Epíleg, perquè en tots els altres llibres que he llegit no era gens important, i normalment no mel llegia, aquest, en canvi es clau per saber com ha acbat l'historia, per això m'ha agradat.

I la part dels calixos la he trovat molt divertida perquè n'hi han alguns desde el 311 a 320 hi han els objectes inútils, i del 611al 620 hi han objectes de finalitat desconeguda, i n'hi han alguns de molt graciosos.

Anònim ha dit...

L'Epíleg:
Personalment penso que l'epíleg no i fa res en aquest llibre tan emocionant.

El Llibre en general:

El llibre de 666 calaixos m'ha agradat molt. Perquè per mi ha sigut un llibre de misteri de enigma, i a mi els llibres d'aquest tipus m'encantan i m'ho passo molt bé llegint-los. I el recomano a molta gent.
El calaix que m'ha agredat més és el 661 a 665.

En fi m'ha agredat molt

Anònim ha dit...

L'epileg es la part mes curta de tot el llibre pero es molt interesan. En aquesta part explica com acava l'oficina d'objectes perduts, quan la tiran a terra troven la casa de Guerau de Matemala i pensen que podria se un amic directe de Antoni Gaudi.També explica que hi ha en tots els calaixos.

Cordialment:
David Alié Magrans